Monday, November 29, 2010

First snow....



"Even if I get past all my problems, I'm just gonna go out and get new ones. I like being a mess, it's who I am." (Ally McBeal)

Today it snowed for the first time this winter. And I felt the sudden urge to go out and smell the snow. I took my coat and stood in the coldness, thinking about the past, remembering last year's first snow and wondering why things fall apart.
Ma intreb cate sentimente, zambete si lacrimi voi mai irosi pana cand voi simti ca a meritat? Mi-e rusine sa recunosc ca trecutul nu m-a invatat nimic, ca nu stiu ce am castigat daruind incredere anumitor persoane, ca nu inteleg sensul acelei povesti care de mult s-a incheiat,fara rost si fara un final adevarat. Ma doare gandul ca intr-o zi voi privi inapoi la ceea ce astazi simt, amintindu-mi cu indiferenta ceea ce acum ma preocupa, ma doare gandul ca ai sa apartii trecutului, ca te las in urma, asa cum am facut cu atat de multe capitole din viata mea, incheiandu-le fara sa ma mai uit inapoi si fara cale de intoarcere.
Mi-amintesc de sentimentele din trecut, mi-amintesc cum stateam in frig si priveam ninsoarea, crezand ca n-o sa se mai termine niciodata acel intuneric, neavand idee cat de efemer si lipsit de noima era...Si ma intreb acum daca la urmatoarea prima ninsoare voi privi inapoi la seara de azi cu aceeasi melancolie, acelasi zambet dulce-amarui, daca ma va stapani din nou senzatia ca am irosit sentimente, ca am zambit si am plans in van?
Uneori e atat de frustrant sa simti ca ai dat tot ce a fost mai bun din tine si sa nu mai stii pentru ce,sa simti intens ca nu esti indeajuns si nu vei fi niciodata, ca te doare fiecare capitol nescris, fiecare final fara noima, fiecare sfarsit si fiecare nou inceput....

No comments:

Post a Comment