Monday, May 10, 2010

"I'm feelin' rough, I'm feelin' raw, I'm in the prime of my life"



-Vienna "is the perfect place to be single. The city is your date.
- You're dating the city?
- Yes, and it's getting serious, I think I'm in love:) "

...Se spune ca lucrurile marunte te pot face cu usurinta fericit, ca anumite momente sunt de nepretuit, ca uneori persoanele de la care te astepti mai putin pot aduce un zambet pe chipul tau.
Ieri am avut o dupa-masa perfecta de mai. A fost una dintre acele zile in care am simtit ca totul in jurul meu se schimba, parca aerul cald si mirosul de liliac mi-au readus aminte de toate lucrurile bune din viata mea, m-au facut sa simt ca nu e primavara doar afara, ci chiar si in sufletul meu.
In trecut eram o fiinta care se temea de schimbare, dar acum ma simt intrigata si profund multumita de ce mi-a adus acest nou inceput. Uneori doar plimbandu-ma prin acest oras realizez pentru a mia oara cat de mult il ador, simt ca nu mi-as dori sa fiu nicaieri altundeva, ca toate eforturile pe care uneori sunt nevoita sa le depun si toate momentele in care ma simt frustrata sunt un pret mic si irelevant pe care trebuie sa il platesc, spre a merita tot ce mi se ofera.
Sometimes it's really hard to put in exact words what I feel, I just know that yesterday, for the umptieth time, I felt unbelievably lucky and happy, wondering when I changed this much.
Obisnuiam sa dau voie oricarui lucru marunt sa ma supere si sa ma afecteze si nu afirm ca am scapat in totalitate de aceasta slabiciune, dar parca acum simt ca nu am mai cazut asa de usor ca inainte, ca reusesc sa controlez ceea ce simt. E greu de explicat cum am ajuns aici, nu pot sa concretizez sentimentele ce ma incearca, daca spun ca o simpla plimbare cu o prietena mi-a generat toate aceste ganduri...totul devine brusc banal si lipsit de importanta. Pentru mine insa zilele si lunile ce au trecut au avut o cu totul alta semnificatie decat ar putea parea din exterior. Ma simt mai puternica, norocoasa si fericita.
As putea sa ma pierd din nou, gandindu-ma la trecut, la visurile pe care le-am lasat in urma, dar de data aceasta refuz sa o fac. Nu afirm ca de acum incolo va fi doar soare si cer senin, ca voi zambi chiar si atunci cand va ploua, ca nu ma voi lasa usor invinsa, afirm doar ca in momentul de fata viata mea ma multumeste aproape total si nu as mai putea sa imi doresc mai mult decat am, pentru ca nimic nu e perfect and sometimes the little flaws are what make us appreciate the beauty of things and people....
In clipele sau zilele in care voi simti ca ma pierd din nou, va fi suficient sa ma plimb (alaturi de propriile ganduri) prin Viena, sa imi amintesc cat de mult si cat de profund ador acest oras si sa realizez ca..."you can't have it all, but you can have a little piece of everything":)

1 comment: