Tuesday, December 8, 2009

Haunted....

E extrem de tarziu,dar nu pot sa dorm. Nu stiu ce anume m-a determinat sa rascolesc trecutul, sa redescopar vechi ganduri, frustrari si sperante, dar mai ales sa imi amintesc de anumite sentimente pierdute. Amintirea a tot ce a fost, gandul ca am pierdut atat de multe persoane la care am tinut ma bantuie si nu ma lasa sa ma linistesc. Simt ca m-am saturat,pur si simplu. M-am saturat sa fiu singura care lupta,singura care face compromisuri, singura care incearca sa resusciteze anumite relatii,de dragul vremurilor trecute si a sentimentelor investite. Ma intreb cate persoane ar ramane langa mine, daca ar fi sa pun capat rabdarii mele,daca ar fi sa inchid usa, cate persoane ar bate la ea, cate persoane ar insista sa o redeschid, asa cum fac eu de cate ori ma inlaturati din vietile voastre? Va iubesc eu mai mult decat ma iubiti voi sau suntem noi oamenii pur si simplu atat de diferiti?

Ma doare cand vad ca am incercat de atatea ori sa ma intorc la anumite lucruri,as vrea macar sa recunosti ca nu mai suntem la fel,ca nu distanta e de vina, nici lipsa timpului,nici faptul ca ne-am maturizat. Nu ma mai vrei in viata ta,sau poate nu la fel de mult ca inainte,dar nu vrei sa accepti acest fapt si am obosit sa mai lupt, sa imi repet ca totul se intampla doar in capul meu, sa te caut, dar sa nu te gasesc, sa te intreb si sa nu raspunzi, sa sufar de fiecare data cand indraznesc sa imi amintesc ce a fost. Cred ca astazi suntem mai mult decat fizic departe. Obisnuiam sa spunem "close,no matter how far"...dar nu stiu daca mai e valabil si deja imi si inchipui cum ai reactiona,daca as incerca din nou sa iti explic aceste lucruri.


Iar tu,care erai pentru mine cea mai importanta persoana, simt ca o parte din tine si-a dat seama ca te-am indepartat,dar as vrea sa stii ca o fac involuntar,ca tin la tine more then words can say....


.....uneori ma gandesc ca doar eu sunt de vina, ca ma agat de voi pentru ca imi lipseste altceva, pentru ca vreau sa compensez lipsa acelei persoane, crezand ca e suficient sa va am pe voi. Nu e vina voastra, eu cer prea mult,intotdeauna am vrut prea mult. Si de data aceasta vreau doar o mica minune, o zi cu adevarat insorita, un zambet 100% sincer.....

....nimic din ce zic nu mai are sens,e tarziu si intuneric si am aberat destul.

No comments:

Post a Comment