Sunday, December 13, 2009

"Like light and dark..worlds apart..."

"Meet me halfway, right at the boarderline
That's where i'm gonna wait, for you"


...Ciudat cum tot ce aud sau vad ma duce, mai nou, cu gandul la tine. Existi in viata mea de atatia ani si totusi nu ai existat niciodata. Nu stiu inca cine esti,ma zbat in continuare sa aflu si ma intreb daca vreodata voi descoperi adevarul, daca ceea ce simt este doar o nascocire a fanteziei mele, sau s-a apropiat candva de realitate. Nu mai vreau sa fiu captiva in trecut, sa rascolesc randurile vechi, sa ma intreb daca ai fost tu sau altcineva,daca ai fost sincer sau totul a fost un joc malitios, daca tot ce am spus si tot ce am simtit a ajuns la tine, sau au fost vorbe care s-au pierdut in timp.
Stiu ca nu exista perfectiune, stiu ca tot ce fac sau zic depaseste limitele firescului, stiu ca mi-am pierdut simtul realitatii,dar nu pot sa renunt sa te caut, chiar daca nu are sens si a trecut prea mult timp. Poate totul se intampla doar in capul meu, poate ai uitat,poate sunt doar eu de vina pentru ca nu am reusit sa ma maturizez. Nu stiu decat ca, inca odata, ma las ghidata orbeste de ceea ce simt, fara sa imi ascult ratiunea.
Nici nu mai stiu daca te caut pe tine,sau caut ceea ce credeam ca reprezinti. Ma intreb cum as reactiona daca te-as gasi....As da inapoi? As regreta?
...atat de multe intrebari si atat de putine raspunsuri.....Nu pot sa fac mai mult,nu pot sa lupt singura, am incercat sa deschid o usa,depinde de tine in ce masura vei reactiona....

No comments:

Post a Comment