Wednesday, January 27, 2010

Coldness



Nu imi place deloc frigul, dar uneori ma gasesc dorind sa il las sa imi patrunda in suflet, de parca ar avea capacitatea de a ma trezi oarecum la realitate.
Astfel, seara trecuta am simtit brusc nevoia sa deschid fereastra si sa privesc luna, in ciuda gerului de afara. Am stat cateva clipe asa, ascultand linistea taioasa si savurand,oarecum,frigul, care parca are ceva ce ma pune intotdeauna pe ganduri, ma face sa imi repet in minte aceleasi fraze lipsite de sens, sa simt o senzatie parca nepamanteana,un soi de multumire amestecata cu durere.
Luna era singura pe cer in acea seara, parca dorind sa isi marcheze teritoriul, sa demonstreze ca ea este cea care dainuie, oricat de stralucitoare ar putea sa para stelele uneori. Stateam si o priveam in tacere, gandindu-ma mereu la trecut, dar de asemenea si la tot ce ma inconjoara zi de zi, simtind frigul taios si oarecum totusi asteptand sa ma reintorc la caldura. M-am gandit atunci cum suntem noi oamenii, cum cautam intotdeauna ceva ce ne face rau, cum parca ne aruncam uneori in valuri, fara sa ne gandim la consecinte, nu renutam la lucruri (vicii sau persoane) care ne dauneaza sub o forma sau alta si ne asumam de nenumarate ori aceleasi riscuri. Am inceput sa ma intreb de ce ne supunem acelorasi eforturi fara finalitate, gandindu-ma ca exista, poate, doua categorii de oameni: cele care nu renunta nicicand a spera si cele dependente de durere. Nu stiu insa unde ma incadrez, s-ar putea spune ca nu imi place sa renunt usor, sa pierd sau sa las in urma ceva ce imi face rau la infinit? Sau sunt genul de persoana care cauta intotdeauna provocari, momente dulci-amarui, oscilari intre bine si rau,extaz si durere?
Sunt convinsa ca un drum fara obstacole m-ar plictisi, dar in momentul de fata simt ca vreau cu adevarat sa scap din acelasi cerc in care ma invart de prea mult timp, sa nu mai cred ca lucrurile se vor schimba, sa nu mai oscilez si sper ca primavara imi va aduce,cu adevarat, un nou inceput pentru ca, de data aceasta un esec ar fi de nesuportat...
Imi sta doar mie in puteri sa schimb ceva? Da, mi s-a mai spus de nenumarate ori acest lucru, dar cred ca cea mai grea lupta este cea pe care o duci cu tine insuti....

No comments:

Post a Comment