Monday, January 4, 2010

"You're poison running trough my veins...."

"Someday,somehow gonna make it alright but not right now"

I'm a liar. I've lied to myself and to everyone else and it's not the first time.
Nu am reusit sa fiu hotarata si puternica. Au fost de ajuns cateva clipe ca sa imi intoarca intreaga lume pe dos, sa ma determine sa ma autoagamesc ca ma pot multumi cu ce mi se ofera, ca sunt capabila sa lupt cu propria fiinta, sa cred ca putem fi putin mai mult decat straini. De fiecare data ma conving de naivitatea mea,de faptul ca nu are rost sa te mai vreau in viata mea nici macar amical, dar totusi, ceva in mine nu ma lasa sa accept acest fapt.
As fi vrut sa opresc timpul atunci cand am vorbit, cand am simtit ca intr-un final am reusit sa dau glas frustrarilor mele, iar tu pareai sa intelegi si sa doresti cu adevarat sa schimbam (intr-o mica masura) ceva. Acum...nu mai stiu. Sunt eu de vina? Am inchis din nou usa? Ai inchis-o tu? Creez scenarii in mintea mea? Nu mai stiu ce vreau,stiu doar ca nu imi e bine, ca nu mai pot sa continui asa (in ceea ce te priveste): pret de cateva clipe ma faci sa zambesc, dar apoi totul doare incredibil de mult.
Am trait mereu cu gandul ca tot ce se intampla are un scop, o finalitate, dar nu inteleg unde am putea vreodata sa ajungem noi doi. Ma doare sa recunosc ca, uitandu-ma inapoi, vad mai multe clipe pline de temeri si frustrari, decat zambete sincere. Nu mai vreau. Nu mai am forta necesara. Si totusi imi este imposibil sa accept gandul ca as putea sa nu te mai vad nici macar pentru cateva clipe scurte, sa nu te mai aud, sa nu stiu de tine intr-o mica masura, sa inchid de tot usa, fara a privi inapoi. Sunt prinsa in acelasi cerc vicios in care ma invart neincetat fara scapare. Si doare. Uneori as vrea sa iti spun sa iesi din viata mea, sa urlu sa ma lasi in pace, dar totusi nu asta imi doresc.

...Cine esti? Cine esti tu?

10 comments:

  1. oare de ce in aproape fiecare post al tau e atata tristete?

    ReplyDelete
  2. :) Nu esti prima persoana care ma intreaba acest lucru. Dar mai bine intreaba-i pe cei care o cauzeaza....sau sunt eu de vina? Nu stiu,nu mai stiu....

    ReplyDelete
  3. "... trebuie sa existe in spiritul inchis al pustiului asta o lume feerica, de puritate, de frumusete, de inocenta adevarat" Emmanuel CarrereJanuary 5, 2010 at 10:37 AM

    Cei care o cauzeaza sunt tot...sau o "fosta" iubire?, lumea in care traim?(nu as putea zice, fiindca atunci toti ar trebuii sa fim tristi, pesimisti)

    ReplyDelete
  4. "... trebuie sa existe in spiritul inchis al pustiului asta o lume feerica, de puritate, de frumusete, de inocenta adevarat" Emmanuel Carrere said...January 5, 2010 at 10:40 AM

    ar trebuii sa iti pui optiunea edit si la commentP:D
    edit: Cei care o cauzeaza sunt prietenii...
    :P:D

    ReplyDelete
  5. Fosta "Iubire" ar fi prea mult spus. Poate ca acest "tot" o cauzeaza,dar, dupa cum spui, atunci toti ar trebui sa fim tristi sau pesimisti. Prin urmare ajung din nou la concluzia ca sunt eu de vina, sau asteptarile mele, sau modul meu de a percepe viata si oamenii....
    Oricum randurile acestea sunt izvorate din adancul sufletului meu,poate cu ochiul liber nu este atat de evident ceea ce simt, eu am ales sa "public" aceste lucruri. Deci nu ne stapanesc oare pe toti aceleasi ganduri, doar ca nu ne exteriorizam?

    ReplyDelete
  6. "... trebuie sa existe in spiritul inchis al pustiului asta o lume feerica, de puritate, de frumusete, de inocenta adevarat" Emmanuel CarrereJanuary 5, 2010 at 3:37 PM

    cand citesc aceste randuri scrise de tine simt ca sunt din adancul sufletului. Pe toti ne stapaneste aceasta stare de spirit, unii o arata, altii o scriu sau o refuza constient(gen eu), dar cel mai bine o simtim cand suntem singuri

    ReplyDelete
  7. "... trebuie sa existe in spiritul inchis al pustiului asta o lume feerica, de puritate, de frumusete, de inocenta adevarat" TREBUIE sa existe? inseamna ca trebuie sa o cream:)
    ...Am avut,deci,dreptate. Cu totii simtim aceste lucruri,dar ne manifestam diferit, sau refuzam sa le acceptam. Sunt multe lucruri pe care si eu le-am refuzat constient, negarea poate fi uneori un aliat, dar de cele mai multe ori prefer sa scriu sau sa vorbesc despre asta,chiar daca rareori asculta cineva.
    ...Cel mai bine o simtim cand suntem singuri? la propriu? Eu ma simt cel mai singura cand sunt inconjurata de foarte multi oameni.

    Apropo:andreea_krenek@yahoo.com daca vrei sa vorbim mai multe

    ReplyDelete
  8. o iubire o vindeca doar o alta iubire!
    O vindeca atat de rapid si de bland totodata,ca o sa te simti cu totul eliberata! Crede-ma iti spun din experienta!:)
    Dar...te avertizez .. s-ar putea ca urmatoarea iubire sa ajunga si ea o drama.Dar si asa,o sa fii fericita ca te-a eliberat de cealalta.Trust me!

    ReplyDelete
  9. Thanx Laura, stiu ca se spune "cui pe cui se scoate",dar de data aceasta I wish I could be enough....Nu am rabdare momentan pt inca o "drama":) I just want to want to give up...:)

    ReplyDelete
  10. ...si,dupa cum spuneam mai sus, iubire e prea mult spus. Maybe it's just a crush that I can't leave behind...:)

    ReplyDelete