Friday, January 29, 2010

Like the deserts miss the rain...



I feel deserted, empty and so far away from everything and every one.
Stiu ca am inchis o usa si ma doare, dar nu mai simt pe nimeni atat de aproape de sufletul meu, nu mai simt, ca inainte, aceeasi apropiere, aceeasi intensitate. Si ma doare. Asta inseamna ca m-am schimbat? Ca am renuntat? Ca m-am intors eu? Sau ca ati plecat voi?
In seara aceasta cineva mi-a pus o intrebare si am simtit ca ma loveste puternic, raspunsul imi statea pe buze si nu puteam sa il rostesc, am ridicat confuza din umeri, crezand ca daca nu o spun cu voce tare,nu e adevarat. Dar pana la urma am recunoscut..si am simtit ca ma prabusesc. Asa e. Nu mai simt in jurul meu decat frig. Raceala.Intuneric. Gheata. Departare. Singuratate. I'm here again. Will I leave again? Or do I need to grow up, move on and embrace reality?

I miss everything...everything....

No comments:

Post a Comment