Friday, January 1, 2010

Unforgivable

"We're so over, we need a new word for over"

Cumva seara trecuta m-am gasit stand singura si privind in noapte,simtind cum frigul imi patrunde in oase, ascultand sunetul stropilor de ploaie, pierzandu-ma pentru cateva momente,uitand unde sunt si de ce. Parca acel moment a fost definitoriu pentru hotarea pe care am luat-o.
Noul an mi-a adus cu sine un inceput,dar de asemenea si un sfarsit. De astazi imi promit ca voi face tot posibilul sa ingrop sentimentele ce m-au stapanit in anul ce a trecut. Nu stiu in ce masura voi reusi,dar sunt convinsa ca VREAU SA NU TE MAI VREAU. Imi este imposibil sa mai continui asa, sa ma las sfarmata de fiecare gest complet neimportant, sa zambesc pentru o clipa, sa simt ca doare totul in momentul urmator.
Uneori ma gandesc ca, poate, felul in care se desfasoara lucrurile in mintea si sufletul meu nu are corespondent in realitate, dar pentru mine este important doar ceea ce simt din cauza ta si nu mai pot sa ignor tot ce a fost, sa fiu aici de fiecare data cand ma cauti, sa cred ca am plecat, dar sa fiu pregatita sa ma intorc oricand. Nu. Am terminat cu lupta. Si cu speranta. Si cu visurile si iluziile si autoamagirile ca vom avea candva o relatie amicala sau macar amiabila. Totul are un sfarsit. Punct. Si o iau de la inceput.
Nu cred ca ti-a fost vreodata clar in ce masura ma afecteaza gesturile si vorbele tale, poate nu ai stiut niciodata cat de ranita sunt si cred ca de multe ori nu am lasat sa se vada acest lucru, dar nu iti mai pot da voie sa ma lovesti cand sunt deja la pamant.
Poate trezesc multe intrebari cu tot ce am scris...Nu,nu ai facut absolut nimic de data aceasta. Si poate exact acest fapt este si cauza frustrarii mele: nu faci NIMIC...nu suficient. Stii doar sa ma afunzi in acelasi cerc vicios in care m-am saturat sa ma invart, sa ma inalti pentru cateva clipe, sa ma distrugi in urmatoarele.

Am alte scopuri, o noua viata....totul apartine de trecut, esti doar un vis adolescentin...pierdut.




"You can only push a girl away for so long, until she walks out of your life on her own. So be careful and make sure this is what you want,because once she turns around she isn't coming back."
(va fi definitiv de data aceasta?)

No comments:

Post a Comment