Friday, January 15, 2010

My battle,all over again



"Better a constant battlefield than being the loser every time." (by Alexandra Kaschuta)

And this is exactly what this is:me,starting the fight all over again. But this time I won't lose.

....Am ajuns in punctul in care, inevitabil, aveai sa ma impingi pana la urma. Nu vreau sa ma mai intorc si sper sa nici nu ma mai las vreodata prada impulsurilor de moment, sa nu mai dau voie amagirilor sa ma prinda in ghearele lor nemiloase. Recunosc ca uneori sunt prea dramatica sau traiesc la prea mare intensitate anumite sentimente, dar refuz categoric sa ma mai invinovatesc pentru tot ce a insemnat povestea aceasta in viata mea si pentru mine ca persoana. Nu regret nimic din ce am facut,nu sunt eu cea care a gresit, am fost si voi fi intotdeauna la fel, dar nu in ceea ce te priveste.
Cred cu tarie ca de data aceasta am inchis o usa pe care nu te voi mai lasa sa o deschizi, prefer sa lupt cu mine insami pentru ca stiu ca va merita. Poate nu trebuia sa interpretez anumite lucruri in modul in care am facut-o, poate nu trebuia sa ma deschid asa de usor, sau sa imi revelez vulnerabilitatea, dar asa am fost mereu si nu cred ca ma voi schimba vreodata, sau cel putin nu accept ideea ca cineva nedemn imi va modifica structura interioara. Ma gasesc, deci, citand-o din nou pe Margrett (un personaj din cartea mea de suflet): "Nu vreau sa mai sufar,pentru ca o alta persoana imi cauzeaza durere. Voi fi alaturi de mine. Imi voi apara gradina, pe care am ingrijit-o cu atat de mult efort in ultimii ani. Voi fi deschisa, daca voi simti acelasi lucru din partea celuilat, dar ma voi inchide cand ma voi simti neindreptatita. In momentul de fata sufletul meu este complet inchis. Si doare."
Nu ma gasesc des spunand asta, dar: am incredere in mine. Nu stiu ce ma asteapta, nu vreau sa ma izbesc din nou de realitate, nu sper ca de maine va fi soare si cer senin, stiu ca urmeaza clipe grele, ca am nevoie ca ambitia sa imi fie un aliat in lunile ce urmeaza, dar vreau si simt ca pot fi mai puternica de data aceasta.
Si daca am sa ma intorc acolo unde amintirea ta e vie, unde esti peste tot si nu pot sa ma ascund, sper ca gandurile si hotararea luata in ultimele zile sa ma insoteasca, sa pot fi atat de puternica si rece cum mi-am promis.
Poate intr-adevar unele lucruri se intampla doar in mintea mea, poate imaginatia imi joaca feste cateodata, asa ca de ce sa dau voie factorilor externi sa ma raneasca inca o data?

No comments:

Post a Comment