Monday, November 30, 2009

Broken strings...

"How can I give anymore,when I love you a little less then before?"

Mi se pare inexplicabil cum trece timpul,modificand pe nesimtite gandurile,structura interioara si exterioara si chiar si sentimentele noastre. Ne trezim de multe ori cautand trecutul,cautand persoane care au contat enorm candva, dar de care ne-am indepartat sufleteste.
Cand te-am cunoscut am facut,probabil, aceeasi eterna greseala:te-am lasat sa corespunzi unui anumit tipar, doar pentru ca aveai cateva caracteristici ce imi pareau potrivite. Suna simplu,chiar superficial, dar poate asa s-au nascut puternicele mele sentimente pentru tine. Erai exact persoana de care aveam nevoie: cea care ma ajuta,intelegea,sprijinea si asculta oricand aveam nevoie,iar eu eram mai mult decat multumita sa fiu la fel de disponibila pentru tine. Am inceput sa te iubesc, dupa cum ar spune Camil Petrescu, "voluntar la inceput,patologic pe urma". Cand m-ai ranit am fost mai mult decat surprinsa, pierduta, ai reusit sa ma faci sa ma consider responsabila pentru ruptura dintre noi, sa ma framant zilnic, sa ma chinui sa repar o greseala pe care astazi consider ca nu o facusem si stiu ca, de fapt, amandoua am fost vinovate pentru ceea ce s-a intamplat. Atunci insa tineam prea mult la tine, nu doream sa te pierd si voiam ca lucrurile sa redevina la fel, cu orice pret.
As minti daca as spune ca in relatia noastra tu ai fost mereu doar cea care m-a ranit, ai facut multe pentru mine, eforturi pe care putina lume le-a facut si de aceea am ajuns, treptat, sa fiu dependenta de tine, sa imi fie frica de ziua in care as putea sa nu te mai am alaturi, sa ma doara o simpla privire,un simplu gest, sa ma tem sa te contrazic doar ca sa nu ma indepartezi, sa ma deschid complet in fata ta, dar sa intampin, de nenumarate ori, un zid imposibil de daramat. Stiu cat tinem una la cealalta,amintirile si momentele pe care le-am trait impreuna, aproape psihic, chiar daca nu mereu si fizic,nu ni le poate rapi nimeni, dar ma doare sa observ si sa recunosc ca, o data cu trecerea timpului, m-am indepartat de tine. De fiecare data cand ai fost rece cu mine, fiecare vorba de a ta care m-a ranit, fiecare gest care m-a durut a omorat cate un pic din sentimentele mele, a facut ca stralucirea amintirilor frumoase sa paleasca.
Obisnuiam sa inchid ochii in fata tuturor acestor lucruri,dar inconstient, in sufletul meu s-au produs anumite modificari imposibil de controlat.
Te iubesc si astazi, te vreau in continuare in viata mea,sa fim alaturi una de cealalta la bine si la rau, nu ma indoiesc ca am gresit si eu de nenumarate ori, dar pur si simplu simt ca timpul m-a facut sa nu ma mai simt dependenta de tine,sa nu ma mai pierd in fata ta, sa nu ma mai raneasca anumite cuvinte fara rost...
James Morrison&Nelly Furtado-Broken Strings

Let me hold you
For the last time
It's the last chance to feel again
But you broke me
Now I can't feel anything

When I love you,
It's so untrue
I can't even convince myself
When I'm speaking,
It's the voice of someone else

Oh it tears me up
I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real

Oh the truth hurts
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before

Oh what are we doing
We are turning into dust
Playing house in the ruins of us

Running back through the fire
When there's nothing left to save
It's like chasing the very last train when it's too late

Oh it tears me up
I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell something that ain't real

Well the truth hurts,
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before

But we're running through the fire
When there's nothing left to save
It's like chasing the very last train
When we both know it's too late (too late)

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I cant tell you something that ain't real

Well truth hurts,
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before

Let me hold you for the last time
It's the last chance to feel again

1 comment: